Bezeroen kexen eta erreklamazioen kudeaketa

Bezeroen kexak edo erreklamazioak zuzenean bezeroen arretako departamentuan sartuko dira. Kexa edo erreklamazio bakoitza banan banan begiratuko dira eta bezero bakoitzari tratu pertsonalizatua emango zaio soluzio egokiena aurkitzeko.

Gero eta gehiago dira bezeroen artean beren esperientzia partekatu nahi dutenak. Bai reklamazio bidez (hau txarrena da), zoriontzea (hau oso ona da), sugerentzia edo eta kexa moduan. Empresak partekatutako esperientzia hauetan lan egin behar du, hobetu behar dena hobetuz eta ongi egiten dutena ahal bada hobetzen saiatuz. 

Ez dugu beldurrik izan behar kexen edota erreklamazioengan izan ere honek lagunduko digu hobetzen. Okerragoak dira ezer esaten ez duten bezeroak, honek ez digu utziko hobetzen eta gaƱontzeko bezeroei kontatzen badie esperientzia txarra bezero asko galtzeko aukera dago erremediorik jarri gabe.